Sva vremena su u UTC + 1 sat

Pravila foruma

VAŽNO OBAVEŠTENJE: DISKUSIJE INFOSTUDA SU ZAKLJUČANE
Pročitajte više:

Započni novu temu Odgovori na temu  [ 8 Posta ] 
  Pogled za štampu

Testovi pri konkurisanju za posao???
Autoru Poruka
PostPoslato: 24-08-2005 08:51 
registrovani član

Pridružio se: 24-08-2005 08:44
Da li neko ima neke primere testova ili da nam objasni kakvi se testovi pojavljuju pri konkurisanju za posao.
Znam da neke firme imaju psiho testove i nesto kao testove inteligencije.
A cula sam da za programere daju neki test sposobnosti logickog razmisljanja ili tako nesto.... Jel neko ima nesto slicno?
Kakva su vam iskustva?

Vrh

PostPoslato: 24-08-2005 09:13 
Znam da neke banke npr. kombinuju u jednom testu vise vrsta zadataka - od vrlo proste matematike, preko strucnog znanja iz ekonomije do testa opste informisanosti....

Vrh

PostPoslato: 25-08-2005 09:09 
registrovani član

Pridružio se: 24-08-2005 08:44
A neki primer testa, jel' imate?

Vrh

PostPoslato: 25-08-2005 14:38 
registrovani član

Pridružio se: 24-08-2005 11:38
Video sam jedanputa neku zbirku logièkih zadataka, kakvi se javljaju na testovima za posao, u knjižari Plato. Nisam je kupio, nešto mi se nije svidela. Bio sam više puta na raznoraznim testiranjima za posao i nikada se nije ponovio ni deo testa! Ne znam koliko bi ti pomoglo da imaš primer testa.

Vrh

PostPoslato: 11-09-2005 23:29 
registrovani član

Pridružio se: 11-09-2005 23:01